表情符號:
窗框顏色:
文字顏色:
驗證碼: 請輸入→3247
圖檔選擇:   [ 圖檔一覽表 ]     悄悄話:     留言密碼:   (修刪留言&看悄悄話時用)


■ 版主的評論
manuk     (青年軍) ∼第171篇∼        

我好記得之前你串某so called "迷雲黨"的一句言論, "Arsene is not Arsenal", 但好可惜, 倒番轉依一季的"馬後炮" 已經唔是Arsenal"評論", 而是對Arsene 的"感受", 當然雲老, 大把位抵鬧, 而版主對其他球員可能已經講到口臭, 所以已經唔想再評...

更甚之, 版主"評論"的主體, 近來更已經變成對"迷雲"的發炮, 完全唔再係阿仙奴, 我唔知版主係咪不斷比so called "迷雲"的人不斷用其他途徑攻擊, 而寫下近來的評論,現在的主版好似變成嘲笑他人愚昧, 抬高自己, (就像不能因自家球隊在敵對球隊中比較下拿到自豪感, 而從自家球迷的相異聲音拿回這種感覺) 不過都是左句, 依度是你既場, 就算風格, 焦點改變, 都是你既自由

在我看來, 不論支持反對, 總有一班少數極端之人, 而大部分人, 都是球隊打得好, 有鬥心自然支持, 打得差自然反番轉, 但由良性討論至針鋒相對, 再到自家人兩邊球迷互相嘲笑, 看完總會叫人有點失落

By 犯賤總會番黎睇下評論既阿記球迷
(n218103224202.netvigator.com) .. 2017/2/17(Fri) 09:33 [248749]

eddy     (球會主席) ∼第12106篇∼    
Thanks manuk.
最大原因係球會需要改變, 而只有球迷可以改變呢個局面, 球迷滿足於現狀, 係助紂為虐, 除左鬧球隊, 球迷都要點醒。
足球與政治其實一樣
(n058152041248.netvigator.com) .. 2017/2/17(Fri) 10:09 [248750]
KFC     (副隊長) ∼第1989篇∼    
「現在的主版好似變成嘲笑他人愚昧, 抬高自己」
其實版主唔使抬高自己,因為那些盲目支持者本來已經在低地,只是選擇了合上眼不面對現實,甚麼不利己隊的判決都是黑哨,明顯有利而不合理的判決卻開心接受,還說句「三分已袋」,試問英超一季有多少球上帝之手?有兩次要還神了。
如果接受大炮那套愚民政策,才是對大炮往後發展的最大傷害。看看剛剛拜仁5:1那場,我只看M20、B24因為失波而咆哮,其他球員呢?拜仁呢場有曼勝8:2那場的感覺,唯一分別,是我自己已經沒有感覺了。
(183179079044.ctinets.com) .. 2017/2/17(Fri) 11:09 [248751]
阿當莊臣     (學徒球員) ∼第26篇∼    
呢度一味串鳩人打飛機,但其實自己都做緊同一樣嘢嗰度先好笑!

完~~
(ks209986.kimsufi.com) .. 2017/2/17(Fri) 11:27 [248752]
nitex     (球隊隊長) ∼第2433篇∼    
我近來都成日諗起2:8
(059148237018.ctinets.com) .. 2017/2/17(Fri) 11:35 [248753]
KFC     (副隊長) ∼第1990篇∼    
阿當莊臣:話部份缺德的強國人有錢但無品,是事實陳述,還是香港人打飛機?打飛機的前題是ignore the fact and reality.
(所以睇AV時好啱打飛機)
(183179079044.ctinets.com) .. 2017/2/17(Fri) 11:37 [248754]
KFC     (副隊長) ∼第1991篇∼    
Nitex: 2:8、1:5這些日子,問題都是在於球員的態度、積極性和信心,今次1:5其實問題更大,因為今次隊中球員,都不是那些年的後生或二線球員,都是一線中、尾的Big name,但是表現出的精神狀態…
(183179079044.ctinets.com) .. 2017/2/17(Fri) 11:43 [248755]
manuk     (青年軍) ∼第172篇∼    
多謝Eddy 的回覆, 首先, 我絕對認同足球同政治一樣, 管理層和政府 都需要大家去點醒, 尤其兩者, 一個不是民選, 一個是私營

而某程度, 我上午寫那篇都只是我對往日這裡的一種情意結, 沒有了我熟悉的分析型"馬後炮", 沒有了以往的我熟識的一班"向好", 甚至被批"迷雲"的師兄, 沒有了一堆"蟹"topic, 當然這些都是我合埋眼想當年的打飛機, 但某程度看到這裡的改變, 發"洩"一下感想
(183178014057.static.ctinets.com) .. 2017/2/17(Fri) 12:30 [248756]
阿當莊臣     (學徒球員) ∼第27篇∼    
成日串鳩人哋係勞動黨,其實自己一直做緊黨主席嗰度先好笑!

完~~
(ks209986.kimsufi.com) .. 2017/2/17(Fri) 12:38 [248757]
柏金 - 信     (甲組後備) ∼第965篇∼    
KFC: "甚麼不利己隊的判決都是黑哨,明顯有利而不合理的判決卻開心接受"

我想講, 今場上半場最少3個重要判決都係對我廠明顯有利, 但人家仍他媽的唔小心只能入你5球。

歐賽因為賽制關係, 球隊會在首回合形勢容許下盡量爭取入球, 從而令次回合減少出事懸念。 這同平時本土聯賽杯賽唔同, 逐場計, 贏緊你兩球已經可以半收彊。 所以我覺得當日作客車仔只係人地收彊, 如果人地出力一樣可以來個8:2送俾你。
(202077048097.static.ctinets.com) .. 2017/2/17(Fri) 18:36 [248760]
1988     (青年軍) ∼第160篇∼    
其實我都有manuk 相同既感受, 感覺版主真係over 左, 但又覺得版主係愛之心, 責之切, 對依隊阿仙奴真係無話可說
(218.191.141.169) .. 2017/2/17(Fri) 18:55 [248761]
nitex     (球隊隊長) ∼第2434篇∼    
Eddy都講過, 想睇馬後炮, 其實只要係以前D馬後炮求其搵一篇睇. 都可以套用落去...

所以先變成寫多無謂, 冇左mnauk口中H分析型"馬後炮"


不過我相信the last is the least, 需要多返D蟹topic

召喚消失妹回巢
(n058153009216.netvigator.com) .. 2017/2/17(Fri) 19:21 [248762]
Henry     (學徒球員) ∼第76篇∼    
Wenger: "No matter what happens, I will manage next season whether that is here or somewhere else. Even if I go, they will not win every game."
現在的雲加好似變成嘲笑他人愚昧, 抬高自己
(183178026107.ctinets.com) .. 2017/2/17(Fri) 19:36 [248763]
Edpooh     (甲組正選) ∼第1258篇∼    
Without you wenger fucking idiot, we will lose but with dignity!
(5aca6943.bb.sky.com) .. 2017/2/17(Fri) 21:24 [248765]
Kenneth     (副隊長) ∼第1756篇∼    電子郵箱
十年如一日的師奶劇好難寫得出劇評
(14.0.180.223) .. 2017/2/17(Fri) 22:32 [248770]
SG-AC     (球隊隊長) ∼第2452篇∼    
大陸仍有大量的迷雲黨,覺得雲佳是阿仙奴的一切。都樂於辦簽證飛往倫敦現場看球。

他們的觀點:
1、沒有當初的雲佳,就沒有現在的阿仙奴。

2、雲佳很不容易,對阿仙奴忠心耿耿,對一個老人要尊重。

3、目前的陣容,只能有取得這樣的成績。替補席上的隊員實力不夠,主力又傷兵滿營。應該把責任推在老闆身上,為何不買人?

4、雲佳是阿仙奴的支柱,如果沒有他,以後都很難吸引大牌球員過來。

5、有雲佳,還能年年前四。沒有雲佳,可能只是一直中游隊伍。

6、雲佳不是完美的,但就目前而言,只有雲佳才能撐起阿仙奴。

7、如果雲佳走了,樹倒猢猻散,球員全部走完,需要大量資金重建,現在的老闆不可能給那麼多錢。

---------------------------------------------------------------------

為什麼球迷如此害怕沒有雲佳的阿仙奴?

為什麼我們就不能成為一支真正的豪門球隊?
(116.235.11.116) .. 2017/2/17(Fri) 23:38 [248774]
nitex     (球隊隊長) ∼第2435篇∼    
that's why我認為, 真正怕失敗, 接受唔到失敗Hglory hunter, 係哩一班迷雲
(n058153009216.netvigator.com) .. 2017/2/18(Sat) 00:18 [248775]
pink     (甲組正選) ∼第1280篇∼    
你地講嚟講去都係呢啲,好悶呀!
(n119236214054.netvigator.com) .. 2017/2/18(Sat) 00:42 [248776]
Kenneth     (副隊長) ∼第1758篇∼    電子郵箱
支持一間由老闆至個別球員都冇熱情的球隊,真係好難維持熱情。而且隨住人長大了,足球已由「唔重要事情中最重要」變成「唔重要事情中都唔係好重要」。已唔會再花時間去分析師奶劇的劇本,和師奶台嗰D背曬台詞出來導演就收貸的演員的表現。
(cm61-18-44-11.hkcable.com.hk) .. 2017/2/18(Sat) 22:51 [248783]
Hello136     (學徒球員) ∼第32篇∼    電子郵箱
阿記的興衰好有宿命論feel
(42-2-208-025.static.netvigator.com) .. 2017/2/18(Sat) 23:19 [248785]
Edpooh     (甲組正選) ∼第1259篇∼    
kenneth兄讲的好对,人的热情总有冷猁漱@天,激情不再,感情就飞逝,四爷大骗子在一天,“砰”想会有改变,人老就固执,尤其是法国人,容不下别人了,加上一个扑街董事局,毫は雄心,收水为要,你爱她,她不爱你,奈何? 只有硬将自己火热的心灭掉,不容上心,才可以过回正常人日子。唯有与她保持一段距离,自己不会伤得太深!身体还是要紧的。
(5aca6943.bb.sky.com) .. 2017/2/19(Sun) 00:10 [248786]
SG-AC     (球隊隊長) ∼第2453篇∼    
re pink:

冇錯,講黎講去,都係呢D話。所以宜加都好小留言,大部分時間都學大老闆扮沉默咯。
(116.235.11.116) .. 2017/2/19(Sun) 09:25 [248787]
阿當莊臣     (學徒球員) ∼第28篇∼    
Verdict : 都係嗰句,埶柒咗佢把啦! KaKa
(ks209986.kimsufi.com) .. 2017/2/19(Sun) 11:33 [248788]

■ (無題)
manuk     (青年軍) ∼第176篇∼        

同埋既然都番左黎回POST, 都唔怕講多幾句, 我覺得咁多師兄在這消失, 主因當然是對阿記失望, 但其次就是對這版失望(個人觀點)

反對唔係唔可以, 依度到而家仲有唔少師兄反對得黎好有POINT, 又有分析, 同埋分析點改善(當然雲老有幾更頸就口都臭) 但我依D CD ROM都學唔少野, 當然以前看EDDY的分析文就學更多

但近年有少部分盲反, 係又鬧唔係鬧, 一切以發洩為主, 都唔係為左討論有幾差, 發言話有少少向好, 想同人討論分析, 就比人鬧到豬頭咁, 咁不如唔好講啦

我好喜歡昨日KFC 兄的一句"打飛機的前題是ignore the fact and reality" 當然完全可以用落so called "迷雲"的人度, 但也可以贈予依度少部分盲反之人
(n218103224202.netvigator.com) .. 2017/2/18(Sat) 13:51 [248781]

1988     (青年軍) ∼第161篇∼    
正確, 兩邊都有盲反!!
(218.191.141.169) .. 2017/2/18(Sat) 22:56 [248784]

■ 人無恥 便無敵.....
馬交陳     (球會主席) ∼第5329篇∼    電子郵箱     

BBC NEWS Arsene Wenger: Arsenal boss says he will manage next season

LINK HERE




(14.0.173.254) .. 2017/2/17(Fri) 21:42 [248766]

KFC     (副隊長) ∼第1993篇∼    
平時成日話雲加易估,今次咁講真係估佢唔到,佢自信心番晒嚟,保四mode開動!
(183179079044.ctinets.com) .. 2017/2/17(Fri) 22:18 [248767]
Kenneth     (副隊長) ∼第1754篇∼    電子郵箱
有幾難估?晨早講左必簽
(14.0.180.223) .. 2017/2/17(Fri) 22:24 [248768]
Kenneth     (副隊長) ∼第1755篇∼    電子郵箱
下季必定仍在阿仙奴,世上有邊間球會俾佢做土皇帝?
(14.0.180.223) .. 2017/2/17(Fri) 22:26 [248769]
KFC     (副隊長) ∼第1994篇∼    
我意思係,估唔到佢會在大輸後講呢D豪情壯語,以前一般在出局之後的大勝/保四後才講。
(183179079044.ctinets.com) .. 2017/2/17(Fri) 23:08 [248771]
拜金者     (甲組後備) ∼第857篇∼    
要走容乜易,留低先要勇氣同承擔。

雲鳩表示邊度跌低,邊度爬番起身。未來將繼續引領阿仙奴重新上路,再創輝煌,死而後已。
(n112120159228.netvigator.com) .. 2017/2/17(Fri) 23:17 [248772]
manuk     (青年軍) ∼第173篇∼    
其實...有幾無恥???

我開左條LINK, 佢只是答如果唔再教阿記都唔會退休住...佢唔係話賴死在阿記wor...

之後search 多兩份報紙, 都是話講同樣既說話...

而他會否繼續留低就會在3-4月決定....

我好好奇...咁無恥在於??? 佢繼續教波???
(n218103224202.netvigator.com) .. 2017/2/18(Sat) 11:45 [248777]
Me     (青年軍) ∼第193篇∼    
點解唔明?你睇左大炮幾耐?年年都係同一套路之後宣布留低,唔好咁天真啦ok?
(nz239l77.bb60246.ctm.net) .. 2017/2/18(Sat) 13:06 [248778]
manuk     (青年軍) ∼第174篇∼    
Re ME:

如果佢而家真是大敗後, 即刻話續約, 我都一齊鬧佢無恥

但而家淨係話繼續教波...有幾無恥???

我既觀點是佢而家咁講, 似放風搵工, 叫其他隊可以在暑假針佢過檔, 限期就3-4月

我是針對馬交兄出依條LINK + 唔係好明馬交兄鬧佢無恥既原因黎講, 當然你如果加埋佢以前一大堆事黎講, 你大可開另一個post, 我可能仲會同你一齊鬧/討論TIM
(n218103224202.netvigator.com) .. 2017/2/18(Sat) 13:26 [248779]
manuk     (青年軍) ∼第175篇∼    
同埋ME 兄, 我睇阿記相比其他師兄一定唔夠耐, 我認真睇認真追是04-05, 都只是12件左右

但有D事唔係年資高就一定岩既, 針對一件事 定 針對一個人, 好易分得清

我覺得今季是雲老大限, 但如果淨係拎佢話繼續教波就覺得佢繼續教阿記, 會唔會快左D?

等佢3-4月決定左, 先繼續鬧無恥, 我一定JOIN
(n218103224202.netvigator.com) .. 2017/2/18(Sat) 13:32 [248780]
Kenneth     (副隊長) ∼第1757篇∼    電子郵箱
對公眾人物公開講嘅說話,都係唔好太認真。佢嗰句 manage else where 我估係指 搬去隔離大D嘅房姐
(cm61-18-44-11.hkcable.com.hk) .. 2017/2/18(Sat) 22:35 [248782]

■ (無題)
SG-AC     (球隊隊長) ∼第2451篇∼        

只是當完場前來一個夢遊球場的失誤,可能比在要求雲加下台的社交媒體按下一個「like」,表達更清晰,效果更致命。

(116.235.11.116) .. 2017/2/17(Fri) 23:21 [248773]


■ (無題)
Longhair     (甲組後備) ∼第911篇∼        

諗番以前,如果輸兩三球,第二朝返工都好無心機;但係呢場俾人炒五個一皮,今日又好似無乜感覺咁!
(42-200-238-73.static.imsbiz.com) .. 2017/2/16(Thu) 17:18 [248740]

Henry     (學徒球員) ∼第75篇∼    
我都無乜,不過佢有 LINK HERE
(183178026107.ctinets.com) .. 2017/2/16(Thu) 17:30 [248741]
I_am_henry     (甲組後備) ∼第702篇∼    
呢個"以前"真係好耐, 好耐...
記得曾經有一年聯賽主場輸侯城1;2, 慶到爆.
最近呢4, 5年, 已經習以為常.
(180.131.191.214) .. 2017/2/16(Thu) 17:50 [248742]
nitex     (球隊隊長) ∼第2432篇∼    
再睇下ticket exchange
第二回合, 好多人放飛呀
(42-2-153-208.static.netvigator.com) .. 2017/2/16(Thu) 17:54 [248743]
KFC     (副隊長) ∼第1987篇∼    
今季季初時有卡叔時有期望有感覺,卡叔之後傷咗玩番鳩猜,所有輸波全無感覺,反而見人仲J雲加,真係經常忍唔住要大巴大巴打落去。
"以前"… 已經在此討論了好多年,乜都講夠。
(183179079044.ctinets.com) .. 2017/2/16(Thu) 22:07 [248744]
凡人     (青年軍) ∼第202篇∼    
各位阿迷都被膠叔為首的管理層調教到任何比赛要作好最壞的結果打算,久而久之変得麻木以作自我保護機制。近年多以来,但凡午夜過的賽事已没起勁觀看免塲心又塲身。
(n058152211063.netvigator.com) .. 2017/2/17(Fri) 17:40 [248758]
TA4687     (青年軍) ∼第166篇∼    
個個都比云加呢幾年都攪到鬆哂,仲邊有feel有feel嗰個都比佢激x死左啦。
(14.0.164.234) .. 2017/2/17(Fri) 18:33 [248759]
KFC     (副隊長) ∼第1992篇∼    
記得以前臨完場前會心跳加速、猛"禁"救命鐘,近兩季,真係「哦」一下算數...
(183179079044.ctinets.com) .. 2017/2/17(Fri) 20:49 [248764]

■ 天怒人怨..(睇片)
馬交陳     (球會主席) ∼第5328篇∼    電子郵箱     

LINK HERE

LINK HERE

LINK HERE

(cm218-252-1-158.hkcable.com.hk) .. 2017/2/16(Thu) 22:39 [248746]

afcafcc     (學徒球員) ∼第17篇∼    
MR DT, die hard gunners fans
(061238143205.ctinets.com) .. 2017/2/17(Fri) 01:23 [248747]
Edpooh     (甲組正選) ∼第1257篇∼    
DT 系我偶像! Troops最直接!阿Cluade最悲观!
(02dce363.bb.sky.com) .. 2017/2/17(Fri) 06:50 [248748]

■ PSG vs Barcelona
愷     (預備組) ∼第545篇∼        

PSG 2 : 0 Half time
(61-68-235-190.tpgi.com.au) .. 2017/2/15(Wed) 04:34 [248661]

愷     (預備組) ∼第546篇∼    
PSG 4 : 0 Barcelona
(61-68-235-190.tpgi.com.au) .. 2017/2/15(Wed) 05:19 [248662]
Edpooh     (甲組正選) ∼第1252篇∼    
看到我厂 与人家两隊之差距,太大啦,我们的托柒,鸡比斯,蓝神,牛张,高基连,艾禾比,沙卡,做人后备都は资格呀!
(02d9965c.bb.sky.com) .. 2017/2/15(Wed) 08:35 [248663]
arsen no     (甲組後備) ∼第617篇∼    電子郵箱
踢波逐場計,不能这岸騆。
但,我厂先輸管理雄心,再败於领队は能,球员素质,等而下矣!
(183.61.126.22) .. 2017/2/15(Wed) 09:38 [248664]
nitex     (球隊隊長) ∼第2427篇∼    
我地班友, 畀其他人教, 會高一班波架, 可能
(059148237018.ctinets.com) .. 2017/2/15(Wed) 09:55 [248665]
馬交陳     (球會主席) ∼第5325篇∼    電子郵箱
我夠膽講...如果而家喱一隊 阿仙奴 俾 費sir..摩佬, 安76 , 干地...等人教...一定攞撚到 英超...甚至歐聯也不是夢.....
(cm218-252-1-158.hkcable.com.hk) .. 2017/2/16(Thu) 00:52 [248683]
馬交陳     (球會主席) ∼第5326篇∼    電子郵箱
仲有...藍斯....張伯倫...高基連....伊禾比....等人絕對係 有潛質既 可造之材....只係 雲加 用人不當..只懂發掘 卻不懂 調教 及提升...佢地才會變成今日的 四不像...表現忽龍忽蟲.....

(cm218-252-1-158.hkcable.com.hk) .. 2017/2/16(Thu) 01:00 [248684]
Edpooh     (甲組正選) ∼第1254篇∼    
马交陈,秅籈毕!同意, 比安76, 瓜得啦, 光地, 摸你鸟啊, 包勤,郭家明,黎祥, 牛丸教都比四爷好啦!使攬讲!
(02dca69c.bb.sky.com) .. 2017/2/16(Thu) 01:05 [248685]
KFC     (副隊長) ∼第1988篇∼    
馬交兄,多D番嚟留言啦,miss u so much!
(183179079044.ctinets.com) .. 2017/2/16(Thu) 22:21 [248745]

■ Bayern Munich VS Arsenal
Hello136     (學徒球員) ∼第29篇∼    電子郵箱     

Arsenal XI: Ospina, Bellerin, Mustafi, Koscielny, Gibbs, Coquelin, Xhaka, Oxlade-Chamberlain, Ozil, Iwobi, Alexis
Arsenal substitutes: Cech, Gabriel, Monreal, Elneny, Walcott, Welbeck, Giroud
(42-2-84-054.static.netvigator.com) .. 2017/2/16(Thu) 03:12 [248686]

Hello136     (學徒球員) ∼第30篇∼    電子郵箱
唉,居然出X29
(42-2-84-054.static.netvigator.com) .. 2017/2/16(Thu) 03:15 [248687]
KFC     (副隊長) ∼第1981篇∼    
Iwobi… C15 打邊… 再用快衛雞肶…
(183179072249.ctinets.com) .. 2017/2/16(Thu) 03:15 [248688]
KFC     (副隊長) ∼第1982篇∼    
用X29守高波,不過,會輸地波防守…
(183179072249.ctinets.com) .. 2017/2/16(Thu) 03:18 [248689]
Arsenal1023     (甲組後備) ∼第717篇∼    電子郵箱
又係Iwobi,出韋黑正選真係咁難?無眼睇
(49.77.137.80) .. 2017/2/16(Thu) 03:39 [248690]
KFC     (副隊長) ∼第1983篇∼    
Arsenal1023:膠叔一直為咗證明自己的「對」,而不斷做錯的事。
(183179072249.ctinets.com) .. 2017/2/16(Thu) 03:40 [248691]
Arsenal1023     (甲組後備) ∼第718篇∼    電子郵箱
用Iwobi守洛賓邊凶多吉少
(49.77.137.80) .. 2017/2/16(Thu) 04:00 [248692]
柏金fans     (副隊長) ∼第1506篇∼    
2隊possession爭幾遠

岩岩嗰球輸高基連個企位啦
(113.253.212.224) .. 2017/2/16(Thu) 04:07 [248693]
愷     (預備組) ∼第547篇∼    
可以死守啦
(61-68-235-190.tpgi.com.au) .. 2017/2/16(Thu) 04:16 [248694]
Arsenal1023     (甲組後備) ∼第719篇∼    電子郵箱
山齊士
(49.77.137.80) .. 2017/2/16(Thu) 04:19 [248695]
柏金 - 信     (甲組後備) ∼第963篇∼    
球證竟然偏幫我地...
(n058152182170.netvigator.com) .. 2017/2/16(Thu) 04:26 [248696]
愷     (預備組) ∼第548篇∼    
幫到我都覺得唔好意思
(61-68-235-190.tpgi.com.au) .. 2017/2/16(Thu) 04:32 [248697]
愷     (預備組) ∼第549篇∼    
其實我覺得只要一斷到對面波就可以做到野
上半場其實逼得唔係好緊..主要都係睇位補位
冇咩真係泊埋去搶...成日都係咁
好似利熱咁狂逼狂搶咁就有得打啦
(61-68-235-190.tpgi.com.au) .. 2017/2/16(Thu) 04:36 [248698]
Arsenal1023     (甲組後備) ∼第720篇∼    電子郵箱
To 愷 : +1

第一球,高基連好似無睇Robben踢波
第二球,K6好評
爭議判罰,照追平一球的尺度,B24手球可判十二碼

上半場O11的單刀,Iwobi離球最近似木桩站著,由xhaka截波造反擊,左路一直被壓着打,控球反擊都無

球證幫到咁咪輸啊
(49.77.137.80) .. 2017/2/16(Thu) 04:48 [248699]
愷     (預備組) ∼第550篇∼    
M20打左大半季D炸彈終於5分鐘爆兩次
有時D野真係要還
(61-68-235-190.tpgi.com.au) .. 2017/2/16(Thu) 05:01 [248700]
柏金 - 信     (甲組後備) ∼第964篇∼    
冇K6即迾兵敗如山倒...
(n058152182170.netvigator.com) .. 2017/2/16(Thu) 05:01 [248701]
柏比CCC     (學徒球員) ∼第74篇∼    
玩撚完
(116.27.209.0) .. 2017/2/16(Thu) 05:02 [248702]
愷     (預備組) ∼第551篇∼    
MORE TO COME
(61-68-235-190.tpgi.com.au) .. 2017/2/16(Thu) 05:08 [248703]
Arsenal1023     (甲組後備) ∼第721篇∼    電子郵箱
邊個令Gibbs一防二,令Lahm從容傳中,咁都入M20數?

過55分鐘Iwobi依然在場,無眼睇
(49.77.137.80) .. 2017/2/16(Thu) 05:08 [248704]
Arsenal1023     (甲組後備) ∼第722篇∼    電子郵箱
終於換下Iwobi了

對強隊無作為,守的邊被爆n次導致輸波,又添一場
(49.77.137.80) .. 2017/2/16(Thu) 05:09 [248705]
愷     (預備組) ∼第552篇∼    
五球波 每一球都大巴大巴車落雲加到

第1球: 控球在腳戰術係要配合(猜空搵機會)起腳
第2球: (落底傳中) 猜得再好既隊都會咁做
第3球: 中路致命直線 配合(隊友走位)
第4球: 有機會就要 (起腳)
第5球: 逼搶係要 (配合一致) 對對方做成壓力

*( ) 阿仙奴完全冇既 所以呢隊波就只有9猜9搶9逼9傳
我都想佢有9射同9斬
(61-68-235-190.tpgi.com.au) .. 2017/2/16(Thu) 05:49 [248706]
拜金者     (甲組後備) ∼第854篇∼    
笨柒小孩咁鍾意show off, 今日終於又有表演機會,仲要起孖。

輸第二球(定第三球),其實起因係佢在中埸突然加速「俾波走位」, 但波係交俾對手,跟手人地一個反擊,三兩下手勢就搞掂。
(n112120159228.netvigator.com) .. 2017/2/16(Thu) 05:52 [248707]
拜金者     (甲組後備) ∼第855篇∼    
Re:愷

全中。但係雲鳩仲未識。

年度巨片「光榮出局」又要重映啦。不過,今年要「光榮」,有D勉強。


(n112120159228.netvigator.com) .. 2017/2/16(Thu) 06:02 [248708]
Edpooh     (甲組正選) ∼第1255篇∼    
各巴打は须评论失球原因,因为系成人对小学隊,点踢都输鸠梗,问题系点解会整隊炮艇当航母出来𠱓人!四爷,有点自尊都自动请辞啦!成隊根本不似际波。No disciplines, no moral, no skill, no tactic, no passion, nothing but a high paid manager!
(02dca69c.bb.sky.com) .. 2017/2/16(Thu) 06:08 [248709]
Arsenal1023     (甲組後備) ∼第723篇∼    電子郵箱
To 愷:

To 拜金者 :
睇錯了吧,交失唔少波係真的,並無交失波導致失波,問題係防守:
第一球圍觀,第二球唔協防,第三球中場應保持平行,卡好位置,竟然背身
Btw,「俾波走位」形容得好貼切
唔睇波衫我以為係拜仁球員
(49.77.137.80) .. 2017/2/16(Thu) 06:23 [248710]
arsen no     (甲組後備) ∼第618篇∼    電子郵箱
下半场K6伤出,后防兵败如山倒。
真系差兩班波!
云老千的臨場调动,怎配執教炮兵?
肥安都偷笑喇
(113.111.123.239) .. 2017/2/16(Thu) 07:25 [248711]
Edpooh     (甲組正選) ∼第1256篇∼    
从来只有贪钱骗子才没有羞耻心,四爷,你都𠱓{啦,走啦!
(02dca69c.bb.sky.com) .. 2017/2/16(Thu) 07:38 [248712]
馬交陳     (球會主席) ∼第5327篇∼    電子郵箱
人無恥 便無敵....咁多年見慣不怪了....

季尾續約 玩多兩年...你吹咩......

(14.0.155.230) .. 2017/2/16(Thu) 07:58 [248713]
Me     (青年軍) ∼第191篇∼    
一群垃圾,係歐冠獻醜若非球證幫忙,應輸5-0 6-0
(nz201l199.bb60246.ctm.net) .. 2017/2/16(Thu) 08:16 [248714]
arsenal 9號Reyes     (甲組後備) ∼第809篇∼    
睇左全場,都唔知O11除左一球射門,仲做過d乜,連札卡都企得前過佢。又見到山神唔信隊友去到自扭……
(14.0.226.219) .. 2017/2/16(Thu) 09:04 [248715]
拜金者     (甲組後備) ∼第856篇∼    
只睇左下半場, 但以下評論絕對中肯:

- 成人对小学隊
- 一群垃圾,係歐冠獻醜
(static-bbs-110-95-3-210-on-nets.com) .. 2017/2/16(Thu) 09:25 [248716]
arsen no     (甲組後備) ∼第619篇∼    電子郵箱
系呀,要近鏡影住O11, 才知他在場
(183.61.126.17) .. 2017/2/16(Thu) 09:32 [248717]
arsen no     (甲組後備) ∼第620篇∼    電子郵箱
@马交陈: 今年如能保四,云老千仍老神在在。
否则,嘿嘿!
(183.61.126.17) .. 2017/2/16(Thu) 09:40 [248718]
KFC     (副隊長) ∼第1984篇∼    
1) 以前因為新球場財困,保四ok。我呢兩年已經講,再保到四,會害死阿記,因為佢哋為分錢,不是贏錦標,正所謂「體育對經濟要有貢獻」。
2) 呢度仲有球迷去怪兩三個球員無表現令球隊輸波(Iwobi、Ozil、M20),我只會怪雲加,Iwobi、Ozil近況差係人都睇到,佢更應該比任何人都清楚,點解唔係小鳩雲加先?
3) 今日5:1,好多問題如企位、協防等,之前在阿記大勝時已經在蛋中挑過骨頭,好多人寧願享受勝利滋味,無視每次遇強隊被中出時的痛楚,不過你有你選擇,下次大勝記住搵我出黎鞭屍,我ok。。
4) 一隊波無咗一個球員會變咗第二隊,究竟那位球員是否如此重要?如是,應該比隊中頂薪啦!否則,雲加用咗咁多個月解決唔到問題,雲加憑甚麼攞頂薪?有,因為球會盤數做得靚。
(183179072249.ctinets.com) .. 2017/2/16(Thu) 11:58 [248722]
KIT     (預備組) ∼第590篇∼    
膠叔一定要出Iwobi, 因為佢要點石成金..
大眼就梗係繼續出..咁貴買返黎唔用盡佢膠叔會覺得好蝕...
隊波長期打少個半人....唔輸就奇..
(awork117061.netvigator.com) .. 2017/2/16(Thu) 12:42 [248723]
I_am_henry     (甲組後備) ∼第701篇∼    
成場波成班人都只係企位,守得來又唔見拜仁傳球困難, 成場拜仁都可以好舒服傳球, 感覺唔到壓力, 予取予.
反而我方得球後, 孤立無援, 好快被反搶. 跟曼城既下半場一模一樣. 直至完場為止.
睇到真眼火爆, 似英超對非聯賽球隊比拼.
(static.reserve.wharfttidc.com) .. 2017/2/16(Thu) 12:42 [248724]
怒司機     (副隊長) ∼第2102篇∼    
希望呢場波可以令膠爺冇面再教下去啦
(pcd700205.netvigator.com) .. 2017/2/16(Thu) 13:33 [248727]
KIT     (預備組) ∼第591篇∼    
膠叔D面幾呎厚.....一場輸波又點會走
(awork117061.netvigator.com) .. 2017/2/16(Thu) 13:43 [248729]
Me     (青年軍) ∼第192篇∼    
唔使驚,下場大炮會贏2比0,3比1果d比數光榮出局次日,雲膠宣布再留大炮教多五年,場面幾撚感動
(nz65l33.bb11352.ctm.net) .. 2017/2/16(Thu) 14:17 [248732]
nitex     (球隊隊長) ∼第2431篇∼    
續約之後,雲加可唔可以自己開返個facebook instagram
萬七有咩事畀人話屌錯對象就唔好啦,要集中火力
(14.0.227.130) .. 2017/2/16(Thu) 15:59 [248736]
KIT     (預備組) ∼第592篇∼    
Alex Iwobi vs. Bayern:

12 passes completed
1 interception
0 shots on target
0 chances created
0 crosses
0 take-ons
0 tackles

表現非常好
(awork117061.netvigator.com) .. 2017/2/16(Thu) 16:13 [248738]
Kaidi     (青年軍) ∼第148篇∼    
最想睇到既轉會消息唔係想要咩人黎.....
只係好想有人走.......
(210.0.147.183) .. 2017/2/16(Thu) 16:14 [248739]

■ 臨表涕泣 不知所云
REC     (青年軍) ∼第209篇∼        

容小弟改改孔明的出師表,
只因心情如看到扶不起的阿斗。

儒雲領軍廿載,而中道崩殂。今天甘於四位,土氣疲敝,此誠危急存亡之秋也。

作為一個軍之帥,過懈於內;旗下一眾白臉書生,惜身於外,口裡盼望之獎杯殊遇,心裡卻無欲也。

妄自菲薄(fourth is trophy),引喻失義( _____ is top-class player ),以塞忠諫之路也(法比、雲佩斯、接下來的山齊士)。
儒雲剛愎自用,盲目地想再嘗願興復之光環,不效,enough is enough。若無興德之言,亦無董事會等之咎,以彰其慢。
有能者之球員們亦宜自謀,以諮諏善道,察納雅言,深追遺詔(心底裡可能已經死了的足球之心),在下就不勝受恩感激。

今當遠離,臨表涕泣,不知所云。
(058177032077.ctinets.com) .. 2017/2/16(Thu) 11:01 [248719]

REC     (青年軍) ∼第210篇∼    
作為十幾年球迷,見到隊波去到一個點,首回合七十幾分鐘就放棄,見到有人抱怨隊友散步激到跳起,見到雲加一完場搵洞喱⋯

正所為不要再說了,球員我係唔怪的,我怪的是雲加。過幾場可能會又大勝唔知邊隊,更可能係強隊,但無用的,熱血 DNA 已經全滅。

只要他一日站台,我決定暫別阿仙奴,後會有期。
(058177032077.ctinets.com) .. 2017/2/16(Thu) 11:02 [248720]
arsen no     (甲組後備) ∼第621篇∼    電子郵箱
@Rec: 同意。
一路走好:送给云+
(113.111.122.237) .. 2017/2/16(Thu) 13:04 [248725]
king     (球會主席) ∼第7492篇∼    
拿拿臨去馬會買下場大炮主win 3-0,收硬$$
(n219073095208.netvigator.com) .. 2017/2/16(Thu) 13:18 [248726]
Hello136     (學徒球員) ∼第31篇∼    電子郵箱
有云膠一日,唔好再捧阿仙奴
(42-3-123-009.static.netvigator.com) .. 2017/2/16(Thu) 13:40 [248728]
KFC     (副隊長) ∼第1985篇∼    
king:真係非常唔睇好主場可以贏,問題係班人無咗信心。
(m202-140-72-19.ismart.net) .. 2017/2/16(Thu) 14:07 [248730]
king     (球會主席) ∼第7493篇∼    
KFC兄:
人地贏到5-1都會留一留力啦!
而且當大家睇死大炮的時候
買定3-0
(n219073095208.netvigator.com) .. 2017/2/16(Thu) 14:16 [248731]
arsen no     (甲組後備) ∼第622篇∼    電子郵箱
云老千会跪求肥安俾个面,大家happy !
其他球队,梗系想云老千留低喇。
(183.61.126.17) .. 2017/2/16(Thu) 14:24 [248733]
cn     (副隊長) ∼第2141篇∼    
下場大勝係講緊足總杯對瑟頓聯(英乙以下聯賽第六級)。到時盡顯副選高人芺銵A後備力量強勁;順便俾大家睇鵅A我地係有輪換㗎。
(218.191.128.125) .. 2017/2/16(Thu) 14:28 [248734]
雲狗     (學徒球員) ∼第9篇∼    
世界上除左呢間球會高層支持我 還有很多球迷盲目支持我

LINK HERE
(202-82-223-068.static.imsbiz.com) .. 2017/2/16(Thu) 15:39 [248735]
cn     (副隊長) ∼第2142篇∼    
弱智恐龍
(218.191.128.125) .. 2017/2/16(Thu) 16:03 [248737]

■ 一早講左奧燒係廢架啦
昭尿陌中     (預備組) ∼第507篇∼        

而家知衰未,你班友打完飛機未
(n11211943085.netvigator.com) .. 2017/2/16(Thu) 11:52 [248721]


■ 战胜拜仁之我见
Edpooh     (甲組正選) ∼第1250篇∼        

1. 阵容
O13
B24 M20 K6 M18
C34 O15 E35
P9 S7 W23
2. O11状态差,弃用,一定要靠速度,所以前锋3人要快
3. 战术分析: 因为做客,拜仁一定压出来供,不能少胜,起码要两球或以上才安稳,所以我们有偷鸡机会
4. 前面基本要留两个前锋,不回防,“捕”系中线,后场抢到球一定要快放高波,打其左右两则空位,他们左右后卫必压上,形成空挡。到时二打二,或二打三,才有机会
5. 防守尽量退到禁区前,让它们过中场,鸠猜,脚脚清,就算交不到前锋也不能控球。
6. 其实比赛最危险时不是被围攻时候,是我们抢到球后,想做个好球给前面,犹疑间被反抢,但队友又已离开原防守位置,做成失位而失球。
(02d9965c.bb.sky.com) .. 2017/2/15(Wed) 00:23 [248659]

Edpooh     (甲組正選) ∼第1251篇∼    
7. 所以我想出牛张,不出大眼,用大眼,那在抢到球后,必然想给他发动攻势,但一来距离短,二来他身体对抗差,万一被截,后果严重。
8. 扎卡长传好,但纪律太差,随时领红,那死定。牛张前锋出身,有摆脱对方纠缠能力,像卡叔,所以他是转守为攻之人物,表现关键。
9. 中场一定要用跑狗型球员,所以E35+ C34是必然。扎卡太慢,容易被做成犯规。只要压死他们哥斯达快放,密集防守应该顶的住,但要看球员斗志咯。
分析完毕。希望1;1打和啦.回来主场就好打了。
(02d9965c.bb.sky.com) .. 2017/2/15(Wed) 00:23 [248660]
nitex     (球隊隊長) ∼第2428篇∼    
Perez.. 好似仲未復操

Sanogoal就有個
(059148237018.ctinets.com) .. 2017/2/15(Wed) 09:56 [248666]
Kaidi     (青年軍) ∼第147篇∼    
要由4231變433,會唔會過份期望左?唔出O11機會更細
但中間近期C15,表現唔錯,相反C34其實今季一直都嘛嘛地,E35雖然冇乜大優點,但佢又幾穩定,慢慢已經溶入到隊波,所以中間C15+E35

兩邊就唔可以出W14,應用I17+W23,中間用O11, 最前用A7

O11今年歐戰幾場都有啲野睇,其實同之前A7打最前有啲關係。拜仁係咪一定壓出來攻?唔輸作客入球好似更重要,會圍攻就一定,但我估未必壓好上,始終全世界都知今晚我地會打反擊

同意6,但唔同意5,守係禁區前太被動,而且太危險,我地少外圍射波,但人地多,應該盡量係中圈後少少加強搶波,雖然作客,但其實我地都要入到波,0比0其實我地都當輸左一半,比對面入左一球,佢地可以慢慢猜到完都夠死
(119246087064.ctinets.com) .. 2017/2/15(Wed) 11:10 [248667]
TA4687     (青年軍) ∼第164篇∼    
呢個陣容我Like
(14.0.236.83) .. 2017/2/15(Wed) 11:33 [248668]
TA4687     (青年軍) ∼第165篇∼    
我同意要快,人地都講明最食硬你隊波慢。大家睇下PSG今朝點炒巴菜4粒,中塲-一推波向前,3個前鋒一齊向前走,班後衞跟到氣咳,都唔知mark邊個,埋門次數多到……
(14.0.236.83) .. 2017/2/15(Wed) 11:47 [248669]
I_am_henry     (甲組後備) ∼第700篇∼    
自從有E35及X29後,C34開始有上前傾向, 心多了, 防守集中力也跟隨低了。
出P9及W23球隊轉數會快好多, 防反更有力。
至於hold波既責任要由S7及Ox負責了
O11可以休息。
(112.93.159.23) .. 2017/2/15(Wed) 11:55 [248670]
怒司機     (副隊長) ∼第2101篇∼    
有理由相信膠爺只叫隊波日日練尻搓
快速反擊,死球,遠射,底線出波等全部避而遠之
(pcd629026.netvigator.com) .. 2017/2/15(Wed) 12:06 [248671]
nitex     (球隊隊長) ∼第2429篇∼    
我覺得今場四爺唔會打反擊, 會繼續主動9猜, 實踐佢廿年來既足球理念
真正快速行軍, 防守迫搶打簡單波反擊, 只會係輸到仆街時 之後個一兩場先會出現

而家未輸, 佢仍然會覺得自己好勁

利伸, 希望我睇錯
(059148237018.ctinets.com) .. 2017/2/15(Wed) 14:28 [248672]
KIT     (預備組) ∼第589篇∼    
P9有傷冇去到德國..
(awork117061.netvigator.com) .. 2017/2/15(Wed) 15:25 [248673]
KFC     (副隊長) ∼第1978篇∼    
以我對膠叔的認識:
1) 呢場作客,膠叔一定主守,拜仁高波強,所以會出基佬守高波。
2) 為咗協防右路,和仔走唔甩又會出。
3) 彈彈波對拜仁無用,所以寧願搏山神禁區外遠射,所以打左路較正右腳遠射。
4) 為搏一次機會可以殺敵,Ozil又走唔甩。
5) 雲加唔會對攻…
所以:
O13
B24 M20 K6 M18
C34 E35/X29/C15
W14 G12 S7
(183179079044.ctinets.com) .. 2017/2/15(Wed) 15:54 [248674]
nitex     (球隊隊長) ∼第2430篇∼    
見近期個勢順, 雲加應該會用張伯倫唔用艾蘭尼
(059148237018.ctinets.com) .. 2017/2/15(Wed) 16:50 [248675]
KFC     (副隊長) ∼第1979篇∼    
Nitex: 順就有得踢,咁P9咪要場場正選,O11咪應該場場後備?膠叔諗野非正常人能理解。
(183179079044.ctinets.com) .. 2017/2/15(Wed) 18:05 [248676]
cn     (副隊長) ∼第2140篇∼    
最輝煌時期都係快速行軍打反擊,都唔明幾時証明過佢果套九搓係得!
(218.191.128.125) .. 2017/2/15(Wed) 18:16 [248677]
Edpooh     (甲組正選) ∼第1253篇∼    
四爷”鸠猜真惊“独步天下,围波独转,武林人士莫不耻笑,加上“降中失球奖”,屡败屡战,亦は损其皇位分毫,迷晕八桂阵,群而用之,苍天は大眼,厂迷艰苦呀!
(02dca69c.bb.sky.com) .. 2017/2/15(Wed) 19:05 [248678]
Hello136     (學徒球員) ∼第27篇∼    電子郵箱
著親2號及9號波衫好黑仔
(42-2-84-054.static.netvigator.com) .. 2017/2/15(Wed) 20:03 [248679]
Hello136     (學徒球員) ∼第28篇∼    電子郵箱
To Edpooh:
最怕M18俾洛賓打爆,一定要十字聯防嘜死拜仁的進攻鐵三角
(42-2-84-054.static.netvigator.com) .. 2017/2/15(Wed) 20:17 [248680]
KFC     (副隊長) ∼第1980篇∼    
如果打快唔鳩猜,就唔會年年16強止步啦
(m202-140-78-230.ismart.net) .. 2017/2/15(Wed) 20:35 [248681]
Arsenal     (學徒球員) ∼第38篇∼    
中心最想試吓見到陣容,(打稳守快速特擊)
雖然就冇乜可能發生,

O13
B24 M20 K6 M18
C34 C29
O11
W14 S7 C15

不過我估最尾都係打超慢超多傳波又冇射門外圍鳩猜陣
(cm203-168-174-32.hkcable.com.hk) .. 2017/2/16(Thu) 00:43 [248682]

■ 馬會賠率
柏金 - 信     (甲組後備) ∼第962篇∼        

拜 VS 阿
H 1.36 D 4.30 A 6.80

皇 VS 拿
H 1.40 D 4.35 A 5.90

皇馬現階段應比拜仁強, 但阿WIN 既賠率竟然不如拿玻里, 即係話馬會認為阿記實力低於拿玻里...
(202077048097.static.ctinets.com) .. 2017/2/14(Tue) 10:34 [248656]

迪克     (甲組正選) ∼第1425篇∼    電子郵箱
拿玻里近況好
已經18場不敗

前一場大數博洛尼亞7-1
(113-28-89-65.static.imsbiz.com) .. 2017/2/14(Tue) 11:58 [248657]
pentium9     (預備組) ∼第573篇∼    
賠率說明一切,但又唔可以排除冇爆冷機會H,希望打場好波啦。
(117.136.41.120) .. 2017/2/14(Tue) 17:28 [248658]

■ 般尼对车仔
Edpooh     (甲組正選) ∼第1243篇∼        

暂时1:1
对车仔,般尼格食格,一个字,比你硬,比身体对抗,衝!
(02d8ec3a.bb.sky.com) .. 2017/2/12(Sun) 21:57 [248626]

Edpooh     (甲組正選) ∼第1244篇∼    
就系大脚高Q,唔同你玩细,一脚打你身后,二斗三,好有志气,好睇,早晚巴顿实踢死人红牌,隊波就系有火。
(02d8ec3a.bb.sky.com) .. 2017/2/12(Sun) 22:02 [248627]
K Chit     (甲組後備) ∼第996篇∼    
般尼交到貨
(123203139144.ctinets.com) .. 2017/2/12(Sun) 23:30 [248629]
cn     (副隊長) ∼第2139篇∼    
守得好,非常專注。特別係填補禁區頂的落點,令對手幾乎無机會正面對龍門起脚,阿記要學。
(218.191.128.125) .. 2017/2/12(Sun) 23:32 [248630]
怒司機     (副隊長) ∼第2099篇∼    
車仔失分已經無感覺
講真就算而家我地同分都吾覺我地最後會贏
(42-2-12-016.static.netvigator.com) .. 2017/2/12(Sun) 23:42 [248632]
king     (球會主席) ∼第7490篇∼    
差成十分,唔好諗
後面利記獌狗追緊上黎
今季234盃唔易拎呀!
(n219073095208.netvigator.com) .. 2017/2/12(Sun) 23:47 [248634]
nitex     (球隊隊長) ∼第2422篇∼    
冇左234 其實對球迷真係冇咩損失
(42-2-157-129.static.netvigator.com) .. 2017/2/13(Mon) 02:29 [248635]
Edpooh     (甲組正選) ∼第1245篇∼    
有损失,は欧冠睇,系好は瘾,虽然没期望,但总归是世界上最高水平比赛,气氛,重视程度都不一屆A前四是重要,否则连电视台都不算你是大球会,转播比赛就少很多。现在明显我厂平常英超转播场次比利勿浦,热狗多。
(5ac6e07c.bb.sky.com) .. 2017/2/13(Mon) 04:15 [248636]
winning     (球隊隊長) ∼第2268篇∼    
都係個句,無希望就無失望!
(nz140l157.bb18094.ctm.net) .. 2017/2/13(Mon) 05:08 [248637]
winning     (球隊隊長) ∼第2269篇∼    
再講,唔好話同分,即使係而家呢個moment 領先對手十分八分都好,我地隊波一樣會發軟蹄,最後將冠軍拱手讓人。
(nz140l157.bb18094.ctm.net) .. 2017/2/13(Mon) 07:58 [248638]
edpooh     (甲組正選) ∼第1207篇∼    
re Edpooh
係外國可能係, 但香港睇得足幾百場聯賽
要睇高水平歐聯, 睇其他球隊就得, 阿仙奴.. 你唔會覺得係高水平呱
(059148237018.ctinets.com) .. 2017/2/13(Mon) 12:11 [248640]
nitex     (球隊隊長) ∼第2423篇∼    
Sor..(已露出胸部) 用公司電腦覆一心諗住re edpooh
落錯名

求原諒
(059148237018.ctinets.com) .. 2017/2/13(Mon) 12:48 [248641]
迪克     (甲組正選) ∼第1423篇∼    電子郵箱
我都奇怪緊點解會自己覆自己
(113-28-89-65.static.imsbiz.com) .. 2017/2/13(Mon) 12:58 [248642]
nitex     (球隊隊長) ∼第2424篇∼    
公司電腦, 做野時太眼瞓

補圖
LINK HERE
(059148237018.ctinets.com) .. 2017/2/13(Mon) 14:25 [248645]
nitex     (球隊隊長) ∼第2425篇∼    
為表誠意
LINK HERE

希望edpooh高抬貴手
(059148237018.ctinets.com) .. 2017/2/13(Mon) 14:27 [248646]
迪克     (甲組正選) ∼第1424篇∼    電子郵箱

有承擔!真男人!
(113-28-89-65.static.imsbiz.com) .. 2017/2/13(Mon) 15:21 [248647]
Edpooh     (甲組正選) ∼第1246篇∼    
nitex, 小的好大气,不会计较这小事。
(5ac6e07c.bb.sky.com) .. 2017/2/13(Mon) 19:14 [248650]
Edpooh     (甲組正選) ∼第1247篇∼    
某名教练说:切埵隤漱T位中卫都十分了解自己的防守任务,也懂得如何从后场发动进攻,但他们其实并不太具备这方面的能力。为了利用切埵閬Z场创造力不足的问题,切埵隤对手们可以展开高位逼抢,或者退后几米再展开逼抢。

  
(5ac6e07c.bb.sky.com) .. 2017/2/13(Mon) 19:16 [248651]
Edpooh     (甲組正選) ∼第1248篇∼    
在我看来,如果是一支L队,那么就应该对切埵霈i开高压逼抢,尽量让切埵队中技术没那么好的球员去控球。对付三中卫,公认最好的办法就是派上两个位置非常靠上的边锋,让阿兹皮利奎塔和卡希媟P到不舒服,所以4-3-1-2是个很好的选择。

  两个攻击型中场阿扎堜M佩德罗(或威廉),拥有非常大的自由,他们没有固定的位置,会成为对手的威胁所在。阿扎堜M威廉的技术,佩德罗的速度,再加上不断的位置变化……在对阵切埵隤时候,边后卫不要去高位逼抢阿扎们,这帖飫e易就会让边路处于は保护的状态,给阿隆索和摩西留下可乘之机。
唔通般尼领队睇左先踢?
(5ac6e07c.bb.sky.com) .. 2017/2/13(Mon) 19:16 [248652]
nitex     (球隊隊長) ∼第2426篇∼    
禮多人不怪, 胸大人不棄

(42-3-103-025.static.netvigator.com) .. 2017/2/13(Mon) 19:28 [248653]
king     (球會主席) ∼第7491篇∼    
異常胸猛
(n219073095208.netvigator.com) .. 2017/2/13(Mon) 20:02 [248654]
Edpooh     (甲組正選) ∼第1249篇∼    
小的4年前已开始反云,受尽凌辱,已习惯了,看现今75%球迷反对四爷续约,真理是永远会战胜邪恶!
(5ac6e07c.bb.sky.com) .. 2017/2/13(Mon) 23:26 [248655]

■ Boiling Point: Arsenal's spineless fans
endy     (甲組後備) ∼第917篇∼        

LINK HERE

依個正

EDDY講咗N次H野終於係其他地方見得到
(058176056163.ctinets.com) .. 2017/2/12(Sun) 22:52 [248628]

Bear     (甲組後備) ∼第818篇∼    
關於係咪spineless, 呢度有一串幾好既討論
LINK HERE
(118.140.82.226) .. 2017/2/13(Mon) 14:09 [248644]
亨利法比加斯      (領隊) ∼第4631篇∼    
其實講到尾個個支持球隊H方式同心態都唔同,唔可以要求個個都長期充血。有人係真係視之為娛樂,有得睇就happy,球隊野心不在佢哋煩惱之列,純粹有得睇波就好。呢類球迷唔一定係spineless架喎,或者佢哋只係比呢度咁多位更加清楚咩叫做「足球只係人生重要事情之中最不重要H事」姐。
(c-24-7-45-181.hsd1.ca.comcast.net) .. 2017/2/13(Mon) 16:12 [248648]
Bear     (甲組後備) ∼第819篇∼    
事實係好多人想球會變, 但仲會進貢
會一齊做野表達意見既球迷, 其他隊真係有好多
但阿仙奴呢?
就算之前舉紙仔, 都只係一細部分人舉
今場對Hull, 主場有成10000個吉位, 呢d先係真係做野
如果有一d真心求變既球迷, 用實際行動去boycott球會, 唔去主場睇波, 唔買波衫, 唔續會, 就算唔講錢, 次次踢得差都一大班人去佢地FB留言叫雲加走, 佢地仲會唔會咁囂張?

如果場場有10000個吉位, 佢地係咪仲會置身事外, 當你地球迷既意見無到?

個d有得睇就happy,球隊野心不在佢哋煩惱之列, 咁個d唔係阿仙奴球迷啦, 只係鍾意睇波姐
(118.140.82.226) .. 2017/2/13(Mon) 17:29 [248649]

■ (無題)
nitex     (球隊隊長) ∼第2417篇∼        

利記1-0

靚波
(42-2-157-129.static.netvigator.com) .. 2017/2/12(Sun) 01:48 [248615]

nitex     (球隊隊長) ∼第2418篇∼    
話咁快兩粒
文尼 Lalala 費蘭奴 文尼
(42-2-157-129.static.netvigator.com) .. 2017/2/12(Sun) 01:50 [248616]
KFC     (副隊長) ∼第1975篇∼    
Mane,2粒,基本功超好,仲要超勤力,32m抵到爛!
(183179079044.ctinets.com) .. 2017/2/12(Sun) 01:50 [248617]
KFC     (副隊長) ∼第1976篇∼    
癡線,Mane差D三粒
(183179079044.ctinets.com) .. 2017/2/12(Sun) 01:53 [248618]
nitex     (球隊隊長) ∼第2419篇∼    
Xhaka幾錢話
(42-2-157-129.static.netvigator.com) .. 2017/2/12(Sun) 02:20 [248619]
廠王     (學徒球員) ∼第68篇∼    
托柒個位比文尼就真係補L
(138019107145.ctinets.com) .. 2017/2/12(Sun) 08:07 [248622]
Arsenal1023     (甲組後備) ∼第716篇∼    電子郵箱
To Nitex :
£30M
(223.104.147.56) .. 2017/2/12(Sun) 12:53 [248624]
nitex     (球隊隊長) ∼第2421篇∼    
transfer market寫 45,00 Mill.
(42-3-103-152.static.netvigator.com) .. 2017/2/12(Sun) 21:32 [248625]
怒司機     (副隊長) ∼第2100篇∼    
我地韋迫吾會比文尼差
咪又係做契柒後備
(42-2-12-016.static.netvigator.com) .. 2017/2/12(Sun) 23:44 [248633]
Bear     (甲組後備) ∼第817篇∼    
利申鍾意welbeck
但講到welbeck有mane咁好我有保留
(118.140.82.226) .. 2017/2/13(Mon) 11:09 [248639]
KFC     (副隊長) ∼第1977篇∼    
先唔講技術,Mane的身體質素和體力在英超係頭五位,傷咗都好快好番,當然,同利記班軍醫一定有關,你睇古天奴、Matip等,全部傷完好快好番。
(183179079044.ctinets.com) .. 2017/2/13(Mon) 12:59 [248643]

■ 阿仙奴主播Nicole Holliday!
貼地草根     (學徒球員) ∼第40篇∼        

LINK HERE
(061238174151.ctinets.com) .. 2017/2/12(Sun) 23:32 [248631]


■ 胡禮爆料︰雲格話佢H槍手生涯快完了
No. 7     (副隊長) ∼第2049篇∼        

LINK HERE

Best News today
(1-64-131-208.static.netvigator.com) .. 2017/2/11(Sat) 13:35 [248575]

KFC     (副隊長) ∼第1970篇∼    
同「險簽」系列有乜分別?膠叔吹水only,贏兩三場後,即刻公佈續約兩年都仲得。
(183179072249.ctinets.com) .. 2017/2/11(Sat) 13:58 [248576]
Edpooh     (甲組正選) ∼第1239篇∼    
9成續约!!
(46.233.112.162) .. 2017/2/11(Sat) 18:17 [248577]
TA4687     (青年軍) ∼第163篇∼    
唔係話?咁H以退為進都吾識呀?續硬約啦,多番起幾場咪當有交代,有前四,續約。
(14.0.236.52) .. 2017/2/11(Sat) 18:49 [248578]
凡人     (青年軍) ∼第201篇∼    
LINK HERE

今季如果無任何杯仔到手,睇嚟唔系無機會。
(223.16.169.209) .. 2017/2/11(Sat) 18:53 [248579]
Arsen no     (學徒球員) ∼第23篇∼    
英超第四,夠了
(119246040122.ctinets.com) .. 2017/2/11(Sat) 20:13 [248583]
Arsenal1023     (甲組後備) ∼第712篇∼    電子郵箱
To 凡人 : +1

一日有美國佬Kroenke,邊個黎都一樣
(215.3.229.121.broad.nj.js.dynamic.163data.com.cn) .. 2017/2/11(Sat) 20:29 [248585]
Kenneth     (副隊長) ∼第1753篇∼    電子郵箱
100%續約。除非價錢傾唔掂。膠爺一定堅持自己要係最高薪嗰個(一直如此),所以奧🔥簽左佢才會簽。山神可以說再見。
美國濕鳩老闆從來不介意球隊有冇杯,佢已經公開對美國傳媒講過,唔使有幻想。季票賣唔出,買個有D名氣嘅(奧🔥)球員,又可以氹到人買番。會以經營者思維去做領隊的人世上沒有第二個,一定要留低。
又覺得自己一直重複講真係似白痴
(cm61-18-44-11.hkcable.com.hk) .. 2017/2/12(Sun) 11:07 [248623]

■ 只系换左一件
Edpooh     (甲組正選) ∼第1240篇∼        

今日对候城只系换走M18,其他不变,iwobi又出场性!
(5ac4e1c5.bb.sky.com) .. 2017/2/11(Sat) 19:41 [248580]

KFC     (副隊長) ∼第1971篇∼    
膠叔用死starting XI 是常識吧!
(m202-140-78-81.ismart.net) .. 2017/2/11(Sat) 19:50 [248581]
Arsenal1023     (甲組後備) ∼第711篇∼    電子郵箱
周三對陣拜仁竟然仲出B24

他今場正選,下場做後備概率極大,good news
(50.4.104.223.static.js.chinamobile.com) .. 2017/2/11(Sat) 19:53 [248582]
KFC     (副隊長) ∼第1972篇∼    
Arsenal1023:下場一樣正選,完。
(m202-140-72-16.ismart.net) .. 2017/2/11(Sat) 20:19 [248584]
pires     (副隊長) ∼第1586篇∼    電子郵箱
yeah alexis
(42-2-144-222.static.netvigator.com) .. 2017/2/11(Sat) 21:04 [248586]
arsen no     (甲組後備) ∼第614篇∼    電子郵箱
山神,手球,主場,判入。
(119246040122.ctinets.com) .. 2017/2/11(Sat) 21:06 [248587]
Arsenal1023     (甲組後備) ∼第713篇∼    電子郵箱
至憎d球證在關鍵時刻又唔判,偏要在無關痛癢的比賽先偏哨,真係智障
(50.4.104.223.static.js.chinamobile.com) .. 2017/2/11(Sat) 21:19 [248588]
I_am_henry     (甲組後備) ∼第699篇∼    
呢半個月,成班球員都好似食咗成擔豬油糕。無論去波,傳波慢慢吞吞咁。
(static.reserve.wharfttidc.com) .. 2017/2/11(Sat) 21:19 [248589]
廠王     (學徒球員) ∼第66篇∼    
黑哨呀!手球判入
(138019107145.ctinets.com) .. 2017/2/11(Sat) 21:20 [248590]
cn     (副隊長) ∼第2137篇∼    
禾確根本無能力打小組圍攻,右路完全無互動被人封死哂。
C15保持唔錯表現,O11繼續廢。用一個無數糊能力H人做攻中等於讓半隻車。
(218.191.128.125) .. 2017/2/11(Sat) 21:29 [248591]
Longhair     (甲組後備) ∼第910篇∼    
有球波左邊進攻,比爾連喺中間follow上,竟然快過禾確特攝咗入禁區!
(014198178221.ctinets.com) .. 2017/2/11(Sat) 21:30 [248592]
nitex     (球隊隊長) ∼第2410篇∼    
冷靜
就係對車仔前留力,兩場輸晒
而家明白點都要拎一場勝仗先

又,咩係無關痛癢比賽?對big 6係三分,對下游唔係?
爭標對手對弱隊時都係靠誤判拎分,大把人大叫不公平
最緊要幫到隊波拎分姐


利伸 我覺得今場睇得幾順眼
雖然控球率 傳球次數都較少
但球員協防,拼勁 & 射門次數都算出色
(42-2-157-129.static.netvigator.com) .. 2017/2/11(Sat) 21:34 [248593]
迪克     (甲組正選) ∼第1418篇∼    電子郵箱
黑哨論又有精闢見解
(123202207130.ctinets.com) .. 2017/2/11(Sat) 21:40 [248594]
nitex     (球隊隊長) ∼第2411篇∼    
托柒個度咁耐數,隊長係邊
(42-2-157-129.static.netvigator.com) .. 2017/2/11(Sat) 21:41 [248595]
nitex     (球隊隊長) ∼第2412篇∼    
Re迪克
所以個龍門咁闊 射唔中真係好難
(42-2-157-129.static.netvigator.com) .. 2017/2/11(Sat) 21:42 [248596]
迪克     (甲組正選) ∼第1419篇∼    電子郵箱
即係起碼無搬龍門先
(123202207130.ctinets.com) .. 2017/2/11(Sat) 21:48 [248597]
KFC     (副隊長) ∼第1973篇∼    
學到野,對阿記有利的叫「偏哨」,對對手有利的叫「黑哨」,勁過雲加和中國外交部。
(183179072249.ctinets.com) .. 2017/2/11(Sat) 21:53 [248598]
迪克     (甲組正選) ∼第1420篇∼    電子郵箱
講返場波,

山神今日好似無咁獨
因為咁,隊波踢落好似爽快左
(123202207130.ctinets.com) .. 2017/2/11(Sat) 21:56 [248599]
nitex     (球隊隊長) ∼第2413篇∼    
re迪克
但我好有印象有一下,山神無撚啦啦又走去中圈 搶左張伯倫個球 之後傳畀張伯倫時 佢求其一腳斬去左邊張伯倫個樣一啲歉意都冇 似係特登
(42-2-157-129.static.netvigator.com) .. 2017/2/11(Sat) 21:59 [248600]
Edpooh     (甲組正選) ∼第1241篇∼    
我猜1:1
(5ac4e1c5.bb.sky.com) .. 2017/2/11(Sat) 22:06 [248601]
Arsenal1023     (甲組後備) ∼第714篇∼    電子郵箱
KFC :
邊夠你犀利,明串球證的一句評論可以比你扭曲成咁,佩服佩服
(50.4.104.223.static.js.chinamobile.com) .. 2017/2/11(Sat) 22:09 [248602]
迪克     (甲組正選) ∼第1421篇∼    電子郵箱
正!換兩個令人有期待既
(123202207130.ctinets.com) .. 2017/2/11(Sat) 22:09 [248603]
nitex     (球隊隊長) ∼第2414篇∼    
終於有得睇
山神 迫甩 佩雷斯 奧燒
(42-2-157-129.static.netvigator.com) .. 2017/2/11(Sat) 22:13 [248604]
迪克     (甲組正選) ∼第1422篇∼    電子郵箱
全餐
(123202207130.ctinets.com) .. 2017/2/11(Sat) 22:18 [248605]
nitex     (球隊隊長) ∼第2415篇∼    
依…… 手球 直紅 十二碼 入埋喎


P.S. 山神即刻死攬住個波玩 等射
(42-2-157-129.static.netvigator.com) .. 2017/2/11(Sat) 22:20 [248606]
arsen no     (甲組後備) ∼第615篇∼    電子郵箱
山神,兩粒
(119246040122.ctinets.com) .. 2017/2/11(Sat) 22:21 [248607]
Me     (青年軍) ∼第190篇∼    
黑哨贏點計先?某人正一白痴仔其實,話你白痴侮辱哂其他白痴人士不過諗唔到更貼切ge用詞
Anyway,呢隊大炮算啦,執得1分得1分
(nz173l157.bb122100.ctm.net) .. 2017/2/11(Sat) 22:30 [248608]
cn     (副隊長) ∼第2138篇∼    
Nitex,
是的。仲有佢在中場做埋人果份hold波盤扭,唔單止拖慢行軍,亦令到前線少咗佢一個。佢係做到波,但係O11同佢角色互換变成入禁區果個,D速度搶點同叩門就完全應付唔到需要。
(218.191.128.125) .. 2017/2/11(Sat) 22:50 [248609]
arsen no     (甲組後備) ∼第616篇∼    電子郵箱
an unconvincing win.
but 3 points are 3 points, that s it
(119246040122.ctinets.com) .. 2017/2/11(Sat) 22:53 [248610]
KFC     (副隊長) ∼第1974篇∼    
對任何球隊來說,有無關痛癢的比賽?尤其是對爭四mode的阿記來說,每一場都關乎是否可留在前四。
(183179072249.ctinets.com) .. 2017/2/11(Sat) 23:36 [248611]
Arsenal1023     (甲組後備) ∼第715篇∼    電子郵箱
arsen no :的確如此
球證因素一直存在,呢個賽季明顯到無眼睇
(49.77.251.230) .. 2017/2/12(Sun) 00:44 [248612]
Edpooh     (甲組正選) ∼第1242篇∼    
牛张踢中场好表现就赶去右边,跟住换走埋,什么逻辑,不如直接换P9踢右就可, 四爷。。。。唉
(5ac4e1c5.bb.sky.com) .. 2017/2/12(Sun) 01:11 [248613]
nitex     (球隊隊長) ∼第2416篇∼    
re edpooh
因為托柒踢得差, 所以換走, 順便畀艾蘭尼夾下
不過最怕係佢對拜仁一仗想賭係托柒身上, 所以畀佢休息咋
(42-2-153-159.static.netvigator.com) .. 2017/2/12(Sun) 01:32 [248614]
nitex     (球隊隊長) ∼第2420篇∼    
話時話 下場歐聯 xhaka應該可以復出
好驚雲爺爺又表演佢修練左二十年H排陣戰術部署
(42-2-157-129.static.netvigator.com) .. 2017/2/12(Sun) 02:22 [248620]
廠王     (學徒球員) ∼第67篇∼    
托柒打成咁又可打正印70分鐘,藍神麻煩你傷多陣
(138019107145.ctinets.com) .. 2017/2/12(Sun) 08:05 [248621]

■ 明天斗候城要注意
Edpooh     (甲組正選) ∼第1237篇∼        

留意以下几点可看出端宜:
1)球员斗志:看出有は团结精神
2)排阵:四爷从不怕球迷压力,昨日仲吊球迷,出基佬定贝黑?牛张定埃及仔?施治?
3)山神,大眼:身体言语就知想留定走
4)现场球迷:吊四爷多定支持者多?
(5ac4e1c5.bb.sky.com) .. 2017/2/10(Fri) 16:30 [248567]

KFC     (副隊長) ∼第1968篇∼    
不如估嚚成會否留力星期三晚對拜仁?之前呢度有人話赢硬拜仁喎。
(183179079044.ctinets.com) .. 2017/2/10(Fri) 16:41 [248568]
arsen no     (甲組後備) ∼第613篇∼    電子郵箱
放心,要保四,云老千就发功了!
(183.61.126.37) .. 2017/2/10(Fri) 17:14 [248569]
Edpooh     (甲組正選) ∼第1238篇∼    
最理想阵容对拜仁:
C33
B24 M20 K6 M18
C34 E35
P9 O11 W23
S7

快速反击系唯一打败拜仁机会,他们一定压出来攻,保亭转身慢,有机会。这次是他们一定要赢,进球,心态可不一屆A相信我,没错!
(5ac4e1c5.bb.sky.com) .. 2017/2/10(Fri) 18:37 [248570]
I_am_henry     (甲組後備) ∼第698篇∼    
爭四mode是在歐聯出局後啟動的。 明日英超之戰尚未是啟動之時。
明日應該係和或輸, 然後歐聯首回合大敗於拜仁,再然後是次回合如劇本預定出局。
(m202-140-110-55.ismart.net) .. 2017/2/10(Fri) 19:14 [248571]
Hello136     (學徒球員) ∼第26篇∼    電子郵箱
牛張拍C34或較E35合拍
(42-3-201-080.static.netvigator.com) .. 2017/2/10(Fri) 21:21 [248572]
Arsenal1023     (甲組後備) ∼第710篇∼    電子郵箱
Edpooh兄,B24被批踭不可能這麼快復出
對陣拜仁

C33
J25 M20 K6 M18
X29 C34
W14 O11 C15
S7

Sub:P9-W14,G12-C34,W23-J25

唔該唔好再出Iwobi
(n20286z154l122.static.ctmip.net) .. 2017/2/11(Sat) 11:58 [248573]
KFC     (副隊長) ∼第1969篇∼    
青年你太天真了,Ozil、Iwobi、山神是必然正選:
- 英超保四,重於歐聯十六,上到十六都過唔到八,膠叔識得計數過我地
- 膠叔從來是「為了證明自己啱,會不斷做錯的事」
- 曼聯上緊來勢凶凶,膠叔應該聞到一陣陣「燒膠(叔)味」,再輸分分鐘變第六。
- 唔使加「批踭」兩個字,阿仙奴D球員豆腐做,唔批踭一樣全部出唔到,卡叔、雞肶、梅叔、D2、藍斯、P9。
(183179072249.ctinets.com) .. 2017/2/11(Sat) 12:17 [248574]

■ 內部野
REC     (青年軍) ∼第205篇∼        

LINK HERE
(n11649238001.netvigator.com) .. 2017/2/5(Sun) 11:02 [248518]

REC     (青年軍) ∼第206篇∼    
山齊士走硬
(n11649238001.netvigator.com) .. 2017/2/5(Sun) 11:02 [248519]
阿剎     (領隊) ∼第4186篇∼    
Think so
(14.0.226.230) .. 2017/2/7(Tue) 21:46 [248557]
nitex     (球隊隊長) ∼第2407篇∼    
走咪好
獨食 斷波多到……
(14.0.224.94) .. 2017/2/8(Wed) 08:34 [248558]
高貝利城冰皇子     (副領隊) ∼第3492篇∼    
ramsey,walcott呢d垃圾連波都控唔穩添
(14.0.164.104) .. 2017/2/8(Wed) 12:36 [248559]
nitex     (球隊隊長) ∼第2408篇∼    
咁個D我一早叫走架啦...

p.s. 咁多年都未鍾意過托柒
(059148237018.ctinets.com) .. 2017/2/8(Wed) 13:17 [248560]
KFC     (副隊長) ∼第1966篇∼    
1) 一個鏡頭又睇唔到場邊情況,是否聯想太多?
2) 贊成山神走,有鬥心的球員不應留在阿仙奴
3) 山神故然一向偏獨食,但近來的獨食是希望憑一己之力扭轉形勢,我理解,因為其他隊友如和仔、基佬、藍斯太廢,連波都hold唔到。
(183179072249.ctinets.com) .. 2017/2/8(Wed) 16:55 [248561]
TA4687     (青年軍) ∼第162篇∼    
同意+
(14.0.236.52) .. 2017/2/8(Wed) 17:28 [248562]
nitex     (球隊隊長) ∼第2409篇∼    
咁樣算係好心做壞事

我十卜佢走, 四爺畀唔到佢要H嘢佢, 無謂大家難受

雖然基佬連波都未必hold到, 但斬入去啦, 唔好諗, 會有收獲
(059148237018.ctinets.com) .. 2017/2/8(Wed) 18:02 [248563]
KFC     (副隊長) ∼第1967篇∼    
Nitex:問題係用基佬時反而少斬波,用矮人陣反而成日斬埋去,吹漲。
(183179072249.ctinets.com) .. 2017/2/8(Wed) 18:39 [248564]
REC     (青年軍) ∼第208篇∼    
山神呢D先至似留個「人」,表明個恥之心。
基佬果D仲走去同達狗呃手,天哪!
一個二個神態自若,甘於一世輸係史丹福橋咁,莫講話要再拎出更男人之表現先可以取勝的奧脫福。
一個鏡頭,已係全季縮影。
(058177032077.ctinets.com) .. 2017/2/9(Thu) 21:31 [248565]
怒司機     (副隊長) ∼第2098篇∼    
最理想山神奧燒留
膠爺上神枱
柏金或亨利來做領隊
咁就fit到震
(42-2-12-016.static.netvigator.com) .. 2017/2/9(Thu) 23:02 [248566]
1

留言編號: 密碼:
 原作者:Tacky's Room
 中文化:天真的驚直
 悄悄話:eddy chung
 版面修改:活人手扎
 圖片插入:eddy chung